Materiałowe ścianki na targi – jak się reklamować?

Kategorie Biznes,Poradnik

Eventy i targi branżowe są doskonałą okazją na wypromowanie swojego biznesu lub działalności należy się jednak do nich właściwie przygotować, nie można zapominać, że na takich wydarzeniach z pewnością pojawi się konkurencja w związku z czym sposób zrealizowania stoiska wystawienniczego oraz jego zauważalność mają niezwykle duży wpływ na to, czy wzbudzisz zainteresowanie. W tym artykule znajdziesz informacje na temat tego jak przegotować się do takich wydarzeń oraz czy ścianki na targi wykonane z materiału te efektywny sposób na prezentację.

Ścianki reklamowe tekstylne – czym są?

Ścianki reklamowe tekstylne to rozwiązanie, które bardzo często znajduje swoje zastosowanie podczas eventów branżowych ale również gal oraz wydarzeń branży kulturalnych (np. festiwalach). Ścianka reklamowa materiałowa składa się z kilku elementów takich jak: części stelażu najczęściej wykonanego z profili aluminiowych lub innego metalu oraz fragmentu elastycznego materiału skrojonego na potrzeby i do wymiarów stelaża. Ścianki reklamowe tekstylne powinny być lekkie i łatwe w transporcie, ponieważ wykorzystywane są nie tylko w siedzibie firmy ale również w trakcie wydarzeń poza nią. Zaletą aluminiowych profili wykorzystywanych jako stelaż do ścianki reklamowej materiałowej jest to, że jest ona zdecydowanie lżejsza (niż byłaby w przypadku wykorzystania innego materiału) a przy tym bardzo stabilna.

Czy ścianki na targi wymagają konserwacji?

Ścianki na targi wykonane z profili aluminiowych oraz materiału to system wystawowy, który nie wymaga żadnych specjalnych zabiegów konserwacyjnych. Wykorzystywany przez producentów, takich jak Foga, materiał przeznaczony jest do wielokrotnego prania bez obaw o zatarcie wzoru, logo, sloganu marketingowego na nim nadrukowanego. Elementy, które składają się na konstrukcję lub stelaż ścianki na targi są przystosowane do złożenia i przechowywania zajmując przy tym niewiele miejsca. Ścianki reklamowe tekstylne mają jeszcze jedną zaletę – pozwalają nałożyć na stelaż materiał z dowolną treścią, dzięki czemu, w zależności od okazji, możliwym jest wykorzystanie wybranego, spośród posiadanych, nadruku.

Ścianka reklamowa materiałowa – dla kogo jest przeznaczona??

Ścianka reklamowa materiałowa pozwala na swobodne wykorzystanie w dowolnej przestrzeni – wymaga jedynie poznania powierzchni, w której ma się znaleźć, żeby nie okazała się za duża. Ścianka na targo może zostać wykorzystana nie tylko podczas wydarzeń branżowych dla przedsiębiorców czy agencji marketingowych, świetnie sprawdzi się też jako ścianka dla gwiazd wieczoru na wydarzeniach kulturalnych lub w trakcie pokazów mody. Ścianka reklamowa materiałowa to świetne rozwiązanie również dla urzędów miasta oraz lokalnych władz – doskonale będzie się prezentować podczas konferencji prasowych. Ścianka na targi nie musi być wykorzystywana jedynie podczas wydarzeń – w mniejszym, niż wystawowy, rozmiarze może też posłużyć jako reklama w siedzibie firmy.

Poznaj ofertę FOGA POLEN, w której znajdziesz ścianki na targi oraz ścianki reklamowe tekstylne wykonane z najwyższej jakości komponentów – zajrzyj na stronę https://www.foga.pl/scianki-tekstylne.