
Promocja w Internecie to nie wszystko. Wciąż niezwykle popularne są gadżety reklamowe, które możemy podarować naszym klientom. Dlaczego warto inwestować w tę formę promocji? Poznaj nie jeden, nie dwa, a trzy powody, dla których warto postawić na gadżety reklamowe.
Reklama, która nigdy się nie dezaktualizuje
Gadżety reklamowe, takie jak antystresy reklamowe, kubki, czapki czy długopisy z logo, to jedna z najdłużej istniejących form reklam, która od wielu, wielu lat cieszy się niesłabnącą popularnością. Nic w tym dziwnego, z jej pomocą możesz budować pozytywny wizerunek swojej firmy oraz masz szansę utrwalić markę w pamięci klientów.
Największą zaletą gadżetów reklamowych jest jej charakter. W przeciwieństwie do reklamy masowej, która trafia do anonimowego odbiorcy, ta trafia do określonej grupy. Ta zindywidualizowane podejście pozwala budować wartościowe relacje z klientem i kontrahentami.
W ten sposób też budujesz wizerunek swojej marki. Klienci, którzy korzystają z Twoich upominków reklamowych każdego dnia, obcują z marką, co potrafi przełożyć się później na sprzedaż. W momencie, w którym będą chcieli wybrać produkt lub usługę, którą oferujesz, jest duże prawdopodobieństwo, że zdecydują się na Twoją firmę.
Tania forma reklamy
Kolejną zaletą gadżetów reklamowych jest ich cena. Jak wynika z badań przeprowadzonych kilka lat temu przez Polską Izbę Artykułów Promocyjnych, niemal 83 procent polskich marketerów korzysta z tej formy reklamy. Jako jeden z argumentów, dlaczego to robi, podaje cenę upominków, która jest niezwykle atrakcyjna.
Klienci stają się naszą… reklamą
Ciekawą sytuacją, jeśli chodzi o upominki reklamowe, jest to, że one nie tylko promują naszą markę wśród klientów i kontrahentów, którym podarowaliśmy prezent, ale też wśród osób z ich otoczenia. W momencie, w którym klient korzysta z kubka lub długopisu z naszym logo, staje się ambasadorem naszej marki. W ten sposób znajomość marki wśród klientów naturalnie się powiększa.