Manekiny – czyli jak niebanalnie wyeksponować asortymentu w sklepie odzieżowym

Kategorie Hobby,Poradnik,Reklama,Życie

Sklepy odzieżowe nieustannie muszą dbać o to aby jak najlepiej wyeksponować sprzedawane ubrania. Dla klienta liczy się pierwsze wrażenie, a sprzedawcy muszą o tym pamiętać. Bardzo często ekspozycja sklepu ma wpływ na proces zakupowy. Dużą rolę odgrywa to w jaki sposób jest wyeksponowana odzież. Mało który klient zainteresuje się odzieżą, która wisi ściśnięta na wieszakach, czy też ukryta jest gdzieś na samym końcu w sklepie. 

Manekiny do sklepu odzieżowego

Kawał dobrej roboty wykonują chociażby manekiny do sklepu odzieżowego. Jest ich bardzo duży wybór. Sprzedawcy mogą nabyć manekin postaciowy damski męski a nawet dziecięcy w zależności od tego jaką konfekcję odzieży i dla kogo chce zaprezentować. Najczęściej są to manekiny plastikowe wykonane z mocnego tworzywa przypominające postać ludzką. Dzięki nim możliwe jest zaprezentowanie całego kompletu odzieży.

Nic nie przyciąga tak klienta jak dobrze zaprezentowana odzież, zwłaszcza że na manekinie wygląda ona zawsze tak idealnie z zachowaniem wszelkich proporcji.

Bardzo często zdarza się, że sprzedawca potrzebuje wyeksponować tylko wybrany element garderoby lub dodatek. Wtedy też zamiast manekinów  bardzo często wykorzystuje się korpusy, torsy i inne tego typu ekspozytory. Te i wiele i manekiny do sklepu odzieżowego dostępne są w sklepie Hek-m.pl.

fot: manekiny do sklepu odzieżowego

Ważne aby nie przesadzić

Oczywiście dużo zależy od tego jak duży jest sklep odzieżowy. Jeśli mamy do dyspozycji niewielką powierzchnię pamiętajmy o tym aby nie przesadzić z liczbą manekinów zwłaszcza tych dużych postaciowych. W małych obiektach równie dobrze sprawdzą się pojedyncze korpusy plastikowe nogi czy głowy. Na których można bardzo profesjonalnie zaprezentować bieliznę czy nakrycia głowy. W małych sklepach świetnie sprawdzają się takie ekspozytory zwłaszcza że istnieje możliwość postawienia ich przykładowo na ladę w sklepie czy przy kasie. Jeśli nawet mamy sporo miejsca w sklepie odzieżowym nie przeładowujemy go dużą ilością manekinów bo będzie to działało na niekorzyść. Zbyt duża ilość manekinów mogłaby klientów rozproszyć albo utrudniać poruszanie się po sklepie.