„Co za irytujący typ!” – szkolenie z obsługi klienta

Kategorie Biznes,Życie
Przyciąganieklienta

Nie trzeba się specjalnie wysilać, aby wyobrazić sobie roszczeniowego klienta. Przychodzi taki, uważa, że ma rację we wszystkim, a po piątej zrealizowanej reklamacji i tak wystawia nam – w sytuacji działalności internetowej – negatywny komentarz. Brzmi znajomo? Jeśli tak, najwyższa pora przejść szkolenie z obsługi klienta.

Są osoby, które dochodzą do pewnych prawd intuicyjnie. Niemniej, kompleksowe podejście wymaga pełnoprawnego szkolenia, aby zapewnić najwyższy poziom przyjmowanej wiedzy. Takie szkolenia realizowane mogą być stacjonarnie lub online, dzięki czemu każdy, niezależnie od sytuacji zawodowej będzie mógł wygospodarować na nie choć odrobinę czasu.

 

Szkolenia z obsługi klienta w sklepie stacjonarnym

W tym miejscu warto zainteresować się szkoleniem Paragon XXL. Jest to szkolenie sprzedażowe dla pracowników. Składa się z pięciu modułów, każdy z nich jest w zasadzie samodzielny. Jeśli więc po pierwszych dwóch modułach uznamy, że wiemy wszystko – i tak będziemy trochę mądrzejsi. Jednak należy podkreślić, że aby efekt kształcenia był kompleksowy, należy przejść takie szkolenie od początku do końca. Wówczas nauczymy się, w jaki sposób radzić sobie z obiekcjami dotyczącymi naszych produktów, czy odniesieniami do produktów innego producenta etc. Będziemy również w stanie rozwiązywać wszelkie sytuacje sporne z klientem.

Szkolenia z obsługi klienta w sklepie internetowym

Ten typ szkoleń nazywa się tak samo, tylko z przedrostkiem “e” (E-Paragon XXL). Pozwala na pozyskanie tej samej wiedzy, jednak w środowisku internetowym, które jest zgoła odmienne. Mamy tutaj wszak komentarze i serwisy społecznościowe, z których płynąca negatywna opinia może wywrzeć konsekwencje na naszych obrotach. Często może być to zorganizowana akcja dyfamacyjna. Tak czy owak należy określić sposoby i mechanizmy odpowiedzi na zarzuty formułowany przez naszych klientów, dzięki czemu – przynajmniej dla tej nieco bardziej rozumnej części społeczeństwa – osoby czytające nasze odpowiedzi do negatywnych recenzji w internecie będą w stanie wyciągnąć samodzielne wnioski.

Na koniec warto powiedzieć o tym, że w przypadku firm miejsce szkolenia dedykowane jest jak najbardziej ruchome. Tzn. wcześniej zadzwońmy lub skontaktujmy się z przedstawicielami grupy kreatywnej ( https://grupa-kreatywna.pl ) i dogadajmy szczegóły. 🙂